Garancia

Garancia

Cégünk a Vízpumpaszerviz Kft, mint a Grundfos South East Europe Kft. szerződött márkaszervize, a gyártó és a forgalmazó által biztosított garanciális feltételek szerint jár el.

A Grundfos South East Europe Kft. új készülékeire a jogszabályban előírt 1 év jótállás helyett szerződésen alapuló, a felek megállapodása szerinti 2 év garanciát, míg az  Alpha1 és Alpha2 család tagjaira  a 2 év garancián felül 3 év szavatosságot is biztosít.

Garancia, szavatossági igény benyújtására a Ptk. ide vonatkozó szabályai, valamint az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet útmutatásai az irányadók. A garanciális, szavatossági igény benyújtása akkor jogos, ha a terméket az útmutatásoknak megfelelően telepítették, rendeltetésszerűen üzemeltették.

Grundfos South East Europe Kft. szerződött márkaszervizeként jogunkban áll a garanciális időn belüli meghibásodások elbírálása, de nincs jogunk a Grundfos South East Europe Kft-re nézve kötelező vállalásokat tenni a garanciális idejű, de nem gyártási eredetű meghibásodások méltányosságból történő javítására vonatkozóan!

A visszaküldött terméket megvizsgáljuk, annak érdekében, hogy bizonyított legyen a tény, hogy a meghibásodás gyártási eredetű. Amennyiben a meghibásodás gyártási hiba következménye, a hibát javítással vagy cserével a lehető legrövidebb időn belül kiküszöböljük.

Amennyiben a garanciális igény megalapozott a cserélt / javított készülék szállítási díját magunkra vállaljuk, a hibás árut azonban Önnek kell hozzánk visszajuttatni.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt . A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások ( pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb. ) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét.
Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk.
Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét.
A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni.

Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.  
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni.
Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.